Polkadrömmar

Goddagens!
 
Idag är det polkagrisen dag, mycket trevlig om du frågar mig. Jag lovade ju igår att ni skulle få ytterligare ett recept och här kommer ännu ett med polkagrisar i fokus. Den här gången har jag gjort drömmar med krossad polkagris i. Så otroligt goda! Drömmar kan vara en av mina favoritkakor trots att jag förut hatade att göra dom (mördeg ni vet) så börjar jag nästa till och med bli vän med den degen och den här gången gick det faktiskt riktigt smidigt att göra dom! 
 
Jag följde mitt recept på drömmar som du hittar här.
Och det enda jag gjorde var att krossa två polkagrisstänger (ca ½ dl krossad polkagris) och blanda ner det i degen det sista jag gjorde. Sedan följde jag bara receptet som vanligt :D
 
Bakning, Julbak, Kakor, Recept | Bakning, Drömmar, Kakor, Polkadrömmar, Polkagris, Polkagrisdrömmar, Småkakor, recept | |
Upp