Mitt kök

Hej på er alla!

Okej, det här har varit mitt kök fram till nyss. Inte det vackraste du har sett men ett typiskt kök i en hyresrätt. Ytorna är inte särskilt många eller praktiska och ungen kan bara grädda en plåt kakor i taget, thats it! Det har inte varit helt lätt att baka stora tårtor och beställningar i detta kök ska ni veta.

 

Men nu blir det äntligen ändring på det! Vi har nämligen äntligen flyttat in i vårt nya hus! Där har jag ett kök som man kan vistas i fler än en åt gången och där ska jag dessutom få bygga mig en köksö! En hel köksö kan ni tänka er?! Så mycket plats. Det här kommer bli magiskt!😍

 

Jag drömmer redan om julbaket jag kommer kunna ha här om några veckor. Det känns helt ofattbart och smått fantastiskt. I dagsläget finns det ju inte så himla mycket förvaring eller bänkyta men tänk när vi får till den där köksön. Jag vill ha den hyfsat stor med skåp/lådor åt båda hållen och en stor yta jag kan baka på ovanpå. Dessutom vill jag ha den på hjul, tänk på hjul! Lätt att städa under och lätt att flytta runt när man behöver. Det känns helt magiskt det här hörrni.

 

Hur ser era kök ut mina vänner? Har ni mycket förvaring och stora bänkytor eller är det litet, trångt och snabbstädat?😊

 

 

Bakning, Tips | Bakning, Kök, Tips | |
Upp