Halloween

Bus eller godis?!
För mig är det självklart med godis, vad väljer ni?😂
Nu när det är Halloween passar jag även på att spöka ut mina bakverk. Jag har sett så himla mycket kreativa skapelser i bakvärden de sista veckorna att jag knappt har kunnat hålla mig från att testa allt! Det gick givetvis inte för då skulle jag inte kunna göra något annat än att baka hela dagarna men det blev ändå ett par tre recept jag lyckades knåpa ihop. Här nedan hittar ni alla samlade recept så att ni också kan testa😄
 
Monsterbollar - Snabbt, smidigt och med få ingredienser har jag helt klart hittat en ny favorit som ni kommer att få se i många skepnader framöver.
 
Spökbakelser - Läskigt goda och inte allt för avancerade bakelser som verkligen förhöjer känslan.
 
Halloween Cookies - Chokladkakor med ögon. Jag vill ha dessa lite undergräddade, då är de helt magiska😉
 
Bakning, Halloween, Recept | Halloween, Halloween cookies, Monsterbollar | |
Upp