Födelsedagstårtor x3

Hej på er alla!
Lördag idag och så skönt. Jag har jobbat min första vecka efter semestern och nog för att jag var trött på mornarna när jag skulle gå upp men det är ändå skönt att vara tillbaka. Men nu är det skönt att det är lördag så att jag har kunnat sova ut!😂
 
Det är ett par veckor sedan jag fyllde år nu men jag vill passa på att visa er de tre tårtorna jag gjorde. Givetvis var jag tvungen att haka på trenden och testa en fault line cake, den här har smaken "sommardröm" som jag bland annat gjorde i bröllopstårtan till några vänner för ett litet tag sedan. De andra två tårtorna var med fokus på choklad. Den ena är den magiska chokladtårtan och den andra var en variant på den här Ferrero Rocher tårtan som jag gjort en gång tidigare.
 
Alla var verkligen supergoda och det var roligt att för en gångs skull kunna smaka allting själv också. Kommer garanterat att baka dessa igen. Det kommer komma inlägg med recepten lite senare men tillsdess får ni hålla till godo med lite bilder!😊 
Bakning, Tårtor | Choklad Tårta, Ferrero Rocher Tårta, Sommardröm, Sommartårta, Tårta, Tårtbotten, Tårtfyllning | |
Upp