Chokladtårta igen!

Hej på er!
Här är det en riktigt gråmulen tisdag, ganska varmt men det märks ändå så tydligt att hösten är på ingång. Idag vill jag bjuda er på chokladtårtan jag gjorde när jag fyllde. Den här har jag gjort massor med gånger (ja jag tjatar vidare på denna eftersom den är helt fantastisk) så ni kommer nog känna igen den. Och givetvis var den lika god den här gången också!😍
 
Magisk chokladtårta med chokladbottnar (för övrigt det absolut bästa tårtbotten jag någonsin har bakat, den går att äta precis som den är utan fyllning😉) marshmallowsfyllning och salt kolasås. Spacklad med marängsmörkräm smaksatt med mjölkchoklad. alltså bara MUMS!😚
 
Receptet hittar ni här!
 
Bakning, Recept, Tårtor | Bakning, Choklad, Choklad Tårta, Chokladtårta igen, Recept, bakning, recept | |
Upp