Granskott!

Hej allesammans!
 
Jag måste nog erkänna att jag fått granskott på hjärnan.
Går och skakar/rör i min granskottssirap varje dag och är nu inne på min andra satts med granskottslemonad.
Det är ju så gott! Väntar med förtjusning tills jag äntligen kan baka på min sirap! Åh jag har så mycket idéer så den kommer säkert inte räcka till alla! :D
 
Receptet på granskottssirapen hittar du här.
 
Bakning, Dryck, Nyttigt gott, Recept, Sirap | Dryck, Granskott, Granskottslemonad, Granskottssirap, Sirap, recept | |
#1 - - Filippa:

Behöver man göra om granskotten till sirap innan man bakar eller kan man baka direkt med granskotten? 😊

Svar: Jag är inte helt säker faktiskt. Jag har sett att folk gör glass på granskott som dom är men jag har aldrig testat själv, bara bakat på sirapen :) Men lemonaden är fantastisk om du vill använda granskotten som dom är :)
Whisk and Stir

Upp