Brunchens dag 2019

God morgon på er! 
Idag är det brunchens dag vilket givetvis är en dag som jag tycker vi alla borde fira😉 Att få ta en välförtjänt sovmorgon och sedan gå upp i lugn och ro och äta en långsam underbart god frukost ger verkligen guldkant på tillvaron om ni frågar mig. Så idag bjuder jag på mina favoritrecept när jag själv gör brunch😘
 
Receptet på amerikanska pannkakor med blåbär (bilden ovan) hittar du här.
Japanskt mjölkbröd är helt klart ett av mina favoritbröd😍 Receptet hittar du här.
Iste är mycket trevligt till en brunch😋 Recept här
En chokladsmoothie på morgonen är helt fantastiskt och den här gjorde jag faktiskt själv imorse😍 Receptet finns här.
 Hemgjord müsli, ja tack! Receptet finner du här.
Banana nut bread är ju nästan bröd så varför inte ha med en sån på din brunch?😋
Och givetvis avslutar jag med en liten gotteboll😘 Recept här!
 
Bakning, Frukost, Recept | Amerikanska Pannkakor, Banana nut bread, Brunch, Dadelbollar, Frukost, Hälsosam choklad smoothies, Iste, Japanskt mjölkbröd, Müsli | |
Upp