Kanelbullensdag 2019

Hej!
Äntligen fredag och kanelbullens dag! Hur många kanelbullar äter ni idag? För mig blir det en hel del ska jag erkänna. Jag har redan hunnit med en på jobbet, hoppas på att kanske hinna med en på gymmet och minst ett par nybakade senare ikväll när jag kommer hem och kan baka själv!😁
 
Grabbarna på jobbet bad om bullar, så det är klart man fixar bullar! Dom fick denna variant av kanelbulle (bullar i form, recept här) och den fick minst sagt godkänt. Jag har redan hunnit få tillbaka den tomma formen😂 
 
Ikväll när jag kommer hem blir det en variant på dessa (klassiska kanelbullar, recept här). Ska testa lite nya trix och tips som jag samlat på mig sen sist jag bakade bullar. Förhoppningsvis får ni receptet under nästa vecka😘
 
Bakning, Bullar, Recept | Bullar, Bullar med frosting, Kanelbullar, Kanelbullensdag | |
Upp