Mitt påskägg

Hej på er alla!
Påsken är över för den här gången och jag är tillbaka på jobbet, hoppas ni alla hade en riktigt bra ledighet! Det hade iaf jag, jag har glidit runt i mina snickarbyxor hela helgen och bara njutit av vädret, god mat och att få påta i min trädgård. Som jag har nämnt i tidigare inlägg så innehåller mina påskägg hemmagjort godis i år och jag tänkte göra en liten sammanställning på vad det är jag har bakat så här kommer innehållet i mitt påskägg helt enkelt!😄
 
Godiset som också var men som saknar recept (receptet på dessa kommer snart):
Mandel marsipan ägg
Hallonkola 
 
Fudge med mjölkchoklad är en av mina favoriter så det var inget svårt beslut att ta med den! Här hittar du receptet på den.
Den här vita chokladfudgen är helt fantastisk jag hade tänkt göra den också men hann helt enkelt inte med, mjölkchoklad fudgen fick gå föra!😆
Sen hade jag också tänkt passa på att göra egna marshmallows, men det hanns inte heller med så receptet på dessa kommer inom en "snar" framtid😉
Bakning, Godis | Baka utan ugn, Bakning, Godis, Påsk, Recept, Vit chokladfudge, bakning, godis, recept | |
Upp