Kanelbullensdag

Hej på er!
Idag är det kanelbullens dag! Hur gott är det inte med kanelbullar? Alltså jag skulle kunna äta en hel plåt med nygräddade bullar och ett stort glas mjölk. Det skulle lätt kunna vara min middag. Jag har faktiskt planer på att baka lite kanelbullar ikväll när jag kommer hem från jobbet så vem vet, det kanske får bli middagen idag😉
 
Idag har jag samlat ihop lite av mina favoritrecept på just bullar. Jag har det klassiska receptet på kanelbullar men också lite andra varianter om man vill hitta på något nytt. Det är fritt fram att välja!😄
 
Klassiska kanelbullar 
 
Bullar i form. Om du tycker att mittdelen är det godaste på en bulle ska du definitivt testa dessa. Här blir nämligen hela bullen som en mittdel!😍
 
 
Här hittar du dessutom lite fina tips och trix inför bakningen!😊
 
 
Bakning, Bullar, Recept | Bakning, Bullar, Bullar med frosting, Kanelbullar, Kanelbullensdag, Recept | |
Upp