Veckans blogg

God kväll på er!
Hoppas ni alla har det bra i höstmörkret. Det märks verkligen skillnad på kvällarna nu när vi drog tillbaka klockan en timme, det är kol svart när man ska åka hem från jobbet. Jag längtar redan efter sol och värme och vinter har knappt börjat ännu, det är tur man kan baka sig igenom den!
 
Jag vet inte hur många av er som såg det men förra veckan fick jag den stora äran att vara med hos Robbans bästa som veckans blogg. Där berättade jag lite om hur det kommer sig att jag började baka och sedan också startade whisk & stir. Jag tipsade också om några av mina favoritrecept så det vill ni inte missa!
 
Inlägget finns att läsa här för er som inte redan gjort det :)
 
Kommer ett inlägg senare i veckan med ett riktigt fint recept, ha det bra tills dess! :)
 
 
Tips | Om mig, Tips, Veckans blogg | |
Upp