Välkommen!

Äntligen är det dags!
2017 är här och med det följer även Whisk and Stir!
 
Du har ni hittat till ännu en bakblogg. Här kommer det komma upp massor av underbara utmanande, smaskiga, läckra, fluffiga, snygga (jag skulle kunna hålla på hur länge som helst) och fröjdefulla recept som du förhoppningsvis (liksom jag) bara inte kan stå emot suget att baka. Vissa recept kommer vara så lätta att du kan slänga ihop dom lite snabbt när det kommer oväntat besök och vissa recept kommer vara en riktig utmaning som kanske behöver ett par dagar för att komponeras ihop till perfektion. Men det kommer att finnas någonting för alla och älskar du bakning lika mycket som jag gör har du definitivt hittat rätt.
 
Vi kan klargöra en sak på en gång. Det är okej att bjuda kollegorna på fika tre gånger i veckan fast det inte är fredag eftersom "du bara måste prova det här receptet också". Det är även okej att rensa ett helt fack i frysen (eller i grannens/mammas/mormors frys också för den delen) från mat för att enbart ha bakat där, man vet aldrig när man behöver ett eget lager av hembakat. Och till slut är det okej att hetsträna flera gånger i veckan bara för att kunna äta ALLT gott man bakar. :)
 
Med det sagt vill jag ännu en gång säga varmt välkommen hit till Whisk and Stir.
Jag är oerhört glad att just du har hittat hit och hoppas att du ska hitta massor av recept som du kommer njuta av att både baka och att smaka.
 
Glöm inte att titta in och följa mig på instagram där jag bjuder på lite extra läckra bilder på mina bakverk! https://www.instagram.com/whisk.and.stir/
 
Varmt välkommen till min söta värld! / XOXO Whisk and Stir
 
 
 
Bakning | Bakning | |
Upp